In de media·Tijdaspect in Feng Shui

Happy New Year voor de tweede keer!

Het is al de tweede keer dit jaar dat ik Happy New Year tegen jou zeg. Maar ik ben niet gek geworden hoor, het Nieuwe Chinese jaar begint namelijk deze maand! En om precies te zijn op 19 februari! Op deze dag eindigt het jaar van het Houten Paard en begint het jaar van het Houten Schaap.

Maar de Feng Shui beoefenaars en astrologen verwelkomen het begin van het nieuwe zonnejaar op 4 februari al (vandaag!!!), de dag die ook wel Lap Chun of het “begin van Lente” wordt genoemd. Ze weten dat op deze dag een grote shift in de energie plaats gaat vinden. Het is dus verstandig om zo snel mogelijk je huis op de nieuwe energie af te stemmen en te controleren of je wel op de juiste plek in je huis zit of slaapt om eventueel, direct kleine aanpassingen in je interieuropstelling aan te brengen.

Feng Shui 2015_jaar van het houten schaap

Ik wil jullie van harte bedanken voor de talloze reacties die ik de afgelopen weken op mijn laatste Feng Shui Ezine heb ontvangen! Jullie hebben de informatie heel erg gewaardeerd en heel veel mensen hebben besloten om de tips echt toe te passen in hun dagelijkse  leven. Ik ben ook zeer verheugd, dat ik mijn steentje kon bijdragen aan jullie geluk en aan een succesvol begin van het nieuwe jaar.

Ik heb ook een aantal vragen van jullie ontvangen. Een van de meest voorkomende was: “tot wanneer kan ik mijn huis aan de jaarlijkse sterren aanpassen?” Het is natuurlijk het allerbeste om nog voor 4 februari alle remedies op de nieuwe locaties te hebben staan en je slaap-, zit- en werkrichtingen aan te passen. Maar als een klant mij ergens in mei vraagt, kan ik mijn huis nu nog aanpassen, dat zeg ik natuurlijk ‘ja’. Hier geldt ook, beter laat dan nooit!

Ik verheug me enorm op de OPEN DAG van aanstaande zaterdag in Culemborg. Je kunt op deze dag kennis maken met mijn Feng Shui academie en tips krijgen voor 2015. Deze maand zal ook de première van mijn MASTERCLASS Feng Shui Lifestyle en BaZi Profilering plaats vinden. En we gaan samen een gezellige excursie naar de Boeddhistische Tempel in Amsterdam maken! Yeee! Het wordt een top maand met leuke activiteiten 🙂

In het jaar van het Schaap staat spiritualiteit centraal. Dit lieve Chinese dierenteken met een grootmoedig hart, ziet spiritualiteit als een belangrijk aspect in het leven. Ze zet ook graag een extra stapje in de richting van haar doelen en dromen. Vooral als het iets is, die haar veiligheid of fysiek en mentaal comfort zal brengen. Een goed jaar dus om aan je welzijn te werken en je lichaam en ziel vrij van angsten en blokkades te maken, die jou tegenhouden in het verwezenlijken van jouw dromen. Dit is het jaar om mee te doen aan mijn Body & Soul Retreat. Samen met de Engelen en een geweldige team van lichtwerkers hebben wij een prachtig programma opgesteld die jou een flinke dosis nieuwe energie kan geven en helpen om terug in je essentie te komen. Ik nodig je dus van harte uit om heerlijk te komen genieten van de helende spa, Engelen healing, reflexmassage therapieën en een ayurvedische massage en workshops met het thema ENGELEN DETOX. Inschrijving is mogelijk tot 13 maart.

Ik wens je veel plezier met het lezen van mijn nieuwste Ezine die vandaag uitkomt.

LOVE, WENA

wena brussaard wellnest

 

Wil je werken met Wena?

HUISREADING – Wonen met ALLURE
BEDRIJFSREADING – Werken met ALLURE

ENGELEN HEALING & LEVENSVRAGEN – EFS*

ONLINE RAPPORTEN –

FENG SHUI LEREN – Beroepsopleiding tot Feng Shui Expert bij Feng Shui Design Academy

EFS* – Engelen Feng Shui
Engelen Feng Shui is Klassieke Feng Shui verrijkt met Engelen inzichten en heling.  

CONTACT:

t: 06 18 68 34 21,
www.engelenfengshui.nl
www.fengshuiwebwinkel.nl 

www.fengshuidesignacademy.com

Geef een reactie

