Geluk en balans in leven·In de media

100% Feng Shui op BlizzAffair!

Ontmoet mij op BlizzAffair!

Ik sta niet vaak op events, maar als er eentje voorbij komt die alle zinnen prikkelt, dan ben ik er te vinden. Dus nodig ik je graag uit voor een heel bijzonder Spirtitueel Lifestyle Event in Amsterdam, volgens mij de enige in zijn soort. Op 2 februari a.s. organiseren de zussen Avital en Tamara Elbaz het BlizzAffair en ik zal daarbij aanwezig zijn met een eigen Feng Shui stand!

BlizzAffair is een inspirerend Health & Spiritual Lifestyle Event op een trendy locatie met een ruim aanbod aan producten en diensten voor Body & Mind & Soul. Tijdens het BlizzAffair zullen al je zintuigen worden geprikkeld. Denk hierbij aan Biologisch, Bio-Dynamisch-, Raw-, Organic-, Super-en Veganfood. Daarnaast kun je jezelf of een ander verwennen met Gluten-, Koemelk-, Soja- en Suikervrije lekkernijen.

BlizzAffair_plateau blizzaffair

Dus heb je zin in een meet & greet, een speed Feng Shui analyse, of gewoon even lekker neuzen in allemaal leuke Feng Shui producten, kom dan zondag naar dit leuke event en bezoek mijn stand. Naast mijn stand zijn er natuurlijk ook Coaches, Kaartleggers, Mediums, Paragnosten, Handenlezers en kun je heerlijk wegdromen bij een van de Stoelmassages en Voetreflexmassages die worden gegeven. En naast Feng Shui informatie, analyses en producten, vindt je ook Alternatieve Geneeswijzen, Boeken en Tijdschriften, Gelaatkunde, Aura fotografie, Chakra en Aura Healers, Edelstenen, Sieraden, Bio-beauty en andere leuke must-haves!

Dus al met al een leuke dag uit in een hele nieuwe wereld in Amsterdam Zuid.

Ik zie je graag zondag 2 februari, en ik heb er nu al zo’n zin in!

Love,

Wena

Waar is het?

De tweede editie van het BlizzAffair vindt plaats op Zuidpool, de evenementenlocatie tussen de Amsterdam RAI en het Beatrixpark. Waar in de zomer stadsstrand Strandzuid is gevestigd, kun je gedurende het najaar en de winter op Zuidpool terecht voor evenementen met de warmte en gezelligheid die het winterse thema te bieden heeft.

Adres:
ZUIDpool
Europaplein 22
1078 GZ  AMSTERDAM

blizzaffair_2014

Wat kost het?

Vroeg boek ticket tot 1 week voor het BlizzAffair:  € 5,00  (daarna reguliere verkoop)
Ticket aan de deur: € 7,50
De eerste bezoekers (11.00 uur) ontvangen een gratis consult bij een van de deelnemende partijen
(zolang de voorraad strekt natuurlijk)
En heel belangrijk… kinderen t/m 12 jaar gratis entree.

Voor meer info check de website www.blizzaffair.nl

Geef een reactie

