Tijdaspect in Feng Shui

Feng Shui Update 2013 (ebook)

NIEUW! NIEUW! NIEUW!

Mijn eerste ebook – Feng Shui Update 2013.

Feng Shui 2013_Doe-Het-Zelf pakketMet deze DOE-HET-ZELF update kun je, je huis (en kantoor) op de trilling van het jaar afstemmen en je slaap-, zit- en werkrichtingen aanpassen.

Je gaat zelf stap voor stap aan de slag met je huis. Je werkt met de plattegrond van je huis en het kompas. Door de tips te volgen ben je in staat je eigen huishoroscoop voor 2013 te maken en de remedies op de juiste locaties te plaatsen.

Je zou je kunnen afvragen, waarom heb ik nu nog een update nodig als het jaar al is begonnen? Nou, het is zeker nog niet te laat voor een update en ik leg je graag uit waarom. De energieën van het nieuwe jaar zijn op hun sterkst in de lente en in de zomer, de komende maanden dus. Wat ook kenmerkend aan 2013 is, is dat deze energieën een verdubbelende kracht hebben. Zowel de positieve als de negatieve ‘sterren’ verblijven in de sectoren die het element van de ster versterkt. Dit gebeurt één keer in 9 jaar. Als je weet waar in je huis de sterren verblijven die de ongunstige gebeurtenissen in je leven kunnen veroorzaken, dan ga je er natuurlijk direct iets aan doen. Kennis is macht! Of het nu je huis, woonkamer, werkkamer of elke andere ruimte is – jij gaat er met deze DOE-HET-ZELF Update ervoor zorgen dat jij bepaalt welke energieën voor jou gaan werken dit jaar.

In de afgelopen maanden heb ik een aantal updates verzorgd, en ben altijd zo blij als mensen jaar na jaar terug komen en de updates aanvragen. Behalve dat het leuk is te zien hoe gezinnen groeien en interieurs veranderen, raakt het mij elke keer als ik hoor welke resultaten dat jaar met Feng Shui heeft opgeleverd. Dat is ook de reden waarom ik deze DOE-HET-ZELF Update heb geschreven. Ik kan maar een beperkt aantal mensen bezoeken voor een consult, maar met dit DOE-HET-ZELF boek is iedereen in staat om zijn / haar eigen consultant te zijn.

Deze update, die eigenlijk een soort mini-cursus Feng Shui is, kost slechts 25,00 euro en is te verkrijgen in de Feng Shui Webwinkel.

Geef een reactie

