Geluk en balans in leven

Grote veranderingen in de lucht

Beste Feng Shui liefhebber,

Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad. Ikzelf ben drie weken in augustus in Polen geweest, erg genoten van ontmoetingen met mijn familie, een trouwerij van mijn klein broertje bijgewoond en lekker uitgerust tussen de bergen en oerbossen. Het was heerlijk! Ik kon de helende kracht van het directe contact met de natuur ook zelf ervaren. Dat is pas een fijne energie.

De natuur laat je ook dagelijkse bezigheden en zorgen in een totaal ander perspectief zien. Ik had al een tijdje het gevoel dat er binnenkort een verandering op mijn pad zal komen. Ik kon er nog geen vinger op leggen, maar ik wist dat er iets in mijn leven gaat veranderen. Ik was dus al bezig met het ontwikkelen van nieuwe diensten, nieuwe website en een nieuwe manier van workshops geven, op een meer persoonlijke en ontspannende manier (zo is de Feng Shui Funday ontstaan!). Maar ik wist dat ik nog niet klaar was, ik miste nog steeds iets, iets groots en onuitgesprokens.

Wena Brussaard
En volgens mij, heb ik dat ontbrekend element, dankzij mijn lange verblijf in de natuur, gevonden.
 Als je buiten bent en kijkt hoe mooi de wereld is, is het eigenlijk onmogelijk om niet te denken aan de kracht die dit allemaal heeft geschapen. Een prachtige, liefhebbende kracht die alleen maar wil dat we het goed hebben. En een klein stukje van deze kracht hebben wij tot onze beschikking gekregen, in de vorm van engelen. Ze staan altijd naast ons, klaar om steun en goed advies te geven.

Ik weet nu, dat de engelen dat lege plekje voor mij gaan invullen. Ze gaan mij steunen in mijn Feng Shui werk en ze willen ook een actieve rol daarin spelen. Ik moet zeggen dat ik enorm verbaast was toen ik dit heb ontdekt. Maar aan de andere kant ook heel enthousiast en blij dat we samen gaan werken.

Ik ga dus vanaf dit moment tijdens een Feng Shui consult altijd de Engelen kaarten bij me hebben, in het geval dat de klant meer inspiratie en verdieping nodig heeft. Ook ga ik een zeer dichte relatie met Aartsengel Jofiel opbouwen (engel van Feng Shui), om meer Harmonie en Schoonheid in jullie huizen te creëren. Voor meer rust, bescherming en de ruimte(s) vrij te maken van alle ‘afvalstoffen’ en lage energieën, zal ik de Artsengel Michael om hulp vragen. En afhankelijk van de persoonlijke situatie van de klant, ga ik een engel inschakelen die voor de beste oplossing zal zorgen.

Wow, wat een kracht die nu al van deze woorden vrijkomt! Voel je dat ook? Met zo veel positieve steun vanuit zowel het aardse (Feng Shui) als de hemelse (engelen) kant, heb je het beste verweer tegen alle soorten tegenslag. Ik kan niet meer wachten tot mijn eerste Angelic Feng Shui consult. Want volgens mij is dit de juiste benaming van het werk dat ik nu ga doen.

Een totaal nieuwe methode is geboren en wordt verder ontwikkeld! 

100% Feng Shui bevat dus eigenlijk niet meer de essentie van mijn werk en wellicht zal ik de naam ook moeten veranderen. Beetje spannend moet ik zeggen, want deze naam gaf mij veel erkenning en voldoening in mijn werk. Maar, change is good, “the only thing constant in life is change” heeft een wijze man ooit gezegd. Verandering zorgt voor groei en ontwikkeling. Door niet te veranderen komen wij tot stilstand en uiteindelijk gaan we achteruit. Het is dus tijd voor een verandering en ik ben er klaar voor.

Een nieuw spannend begin staat mij dus te wachten. Ook voor jou betekent dit een nieuw begin. Je kunt verdere veranderingen verwachten – in de vormgeving en de inhoud van de Ezine bijvoorbeeld, mijn website en ook mijn dienstenpakket zal verder evalueren. Je zult getuige zijn van het ontstaan van een nieuwe leer en werkmethode.

Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook heel nieuw is en weet je wellicht niet eens wat je ervan moet denken en welke resultaten je mag verwachten. Echter een ding is wel zeker, met zo veel nieuwe kennis en steun (engelen) gecombineerd met mijn jarenlange Feng Shui praktijk, kan alleen maar iets heel moois en waardevols ontstaan.

Je krijgt nu de kans om mij in te zetten om je huis/werkplek en leven op een veel dieper niveau te analyseren en te helen. Ik verheug me op onze nieuwe ontmoetingen.   

Wil je op deze aankondiging reageren dan kun je dit hieronder doen. Ik hoor ook graag van je of je tips voor mij hebt of misschien wil je met mij en andere lezers jouw ervaringen van een belangrijke verandering in je eigen leven delen. Hoe heb je de knopen doorgehakt? Of wellicht hebben deze woorden jou geïnspireerd om de eerste stappen te nemen en iets in je leven drastisch te veranderen? Deel dit ook met mij/ons. Ik hoor graag van je.

Met een liefdevolle groet,

Wena

Geef een reactie

