Tijdaspect in Feng Shui

Mijn grootste geheim.

Ik wil graag een van mijn grootste geheimen met je delen. Ik kan niet meer zonder dit klein boekje – de Feng Shui Almanak! Ik plan al mijn belangrijke afspraken en gebeurtenissen volgens de Feng Shui kalender voor al mijn gunstige dagen en tijdstippen. Sindsdien gebeuren magische dingen in mijn leven.

Reizen gaat heel soepel, feesten zijn altijd een groot succes, consulten lopen voorspoedig, klanten zijn tevreden als het consult op een goede dag plaats vindt. Zelfs mijn rekeningen betaal ik op een voor mij goede dag, en het voelt minder pijnlijk om dan geld uit te geven! Ik ga ook shoppen op mijn gunstige dag, dan weet ik zeker dat ik met iets moois, nuttigs en fantastisch thuis kom, waar ik nog lang van ga genieten.

Probeer het zelf ook een keertje, je agenda plannen volgens de Feng Shui Almanak. Ik weet het zeker dat je dan ook niet meer zonder kunt!

Bestel jouw Feng Shui Almanak en Agenda voor 2011 nu!

Met Feng Shui groet,

Wena

Geef een reactie

