Slaapkamer·Succesverhalen·Woonkamer

De kandelaar.

kandelaars

 

I had een mooi kandelaar in mijn slaapkamer. Het was een cadeau van mijn ex vriend. Ik was niet bewust van de invloed dat die kandelaar op mijn relaties had, totdat ik Feng Shui begon te studeren. Ik heb toen ontdekt, dat voorwerpen de energie van vorige eigenaar kunnen vasthouden.

Ik had mijn kandelaar al een tijdje in mijn bezit, van verhuizing tot verhuizing, van een plek naar een ander, maar altijd in mijn slaapkamer, altijd dicht bij mij. Zonder te beseffen, dat als elke keer dat ik naar de kandelaar keek, ik werd herinnerd aan mijn verloren liefde. Al mijn nieuwe relaties gingen stuk.  

Op een dag heb ik de verbinding ontdekt en gaf ik de kandelaar direct weg aan iemand die er geen emotionele binding mee had. De energie in mijn slaapkamer veranderde bijna meteen en mijn nieuwe vriend is nu al 5 jaar mijn man!

 

De werking van Feng Shui:

Wees bewust van alles wat je in je huis hebt. Verwijder alles dat je terug naar je verleden brengt – tenzij de herinneringen aan een bepaald voorwerp zeer belangrijk voor je zijn of je gewoonweg ontzettend blij maken. De energie van de “voorganger” heeft een reële impact op je welzijn! En zo werkt de kracht van de energie om ons heen.

3 gedachten over “De kandelaar.

  1. Ik heb allemaal kleding in het zicht hangen van toen ik lichter woog…puur om mezelf te motiveren. Is dit dan ook slecht omdat je terug aan het verleden grijpt?

      1. Ik gebruik het als motivatie. Ik weet dat het te halen is om weer in die mooie stukken rond te lopen…hetzij over een halfjaar hetzij over een paar maanden…

Geef een reactie

